RSS

SW : Clone Wars RH - PersiaN szemszögéből

írta: GaM_Staff ; 2009.10.11. 09:46

Nos, először is nálam már ott elbukott a játék, hogy nem úgy kezdődik, mint minden más Star wars film vagy játék, hiszen tudjátok, "Once upon a time, in the galaxy far far away", szóval már itt elvérzett nálam. Aztán amikor a játékba csöppentem leesett az állam. Na, nem attól, hogy mennyire király, hanem, hogy hogy lehet valami ennyire szar. Egyszerűen a megvalósítás valami 4 éves, kb, de már 2004-ben is voltak sokkal szebb Star Wars játékok. Azt én megértem, hogy ez a game az animációs sorozat alapján készült, és marha realisztikus garfikát nem kell várni, de azért nem is ilyet képzeltem én el... Aztán ott vannak a platform részek, amik annyira felbasszák az ember agyát, hogy az valami eszméletlen. Tekintve, hogy gyerekeknek készült, ez azért elég nagy gond...

 Szóval nem lett egy jó játék a RH, mint ahogy az animációs sorozat sem lett az, és az animációs mozifilm. Nem értem miért kell még ennyi pénzt lehúzni az emberekről, és megszégyeníteni az amúgy fantasztikus saga-t. Mocskos egy világot élünk.... 

Írta: PersiaN

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://gamkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr801441924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása